Kurs o ingen lägenhet:(

Publicerat. 2008-06-23 | 18:29:31
De blir inte lägenheten över här:( tjejen som ska flytta in där ville inte ha vår... tråkigt men sant. Blev riktigt besviken men men vi har det mysigt här så vi får bli kvar här så länge, så nu pratar vi om att göra om lite, man får tapetsera om om man vill.. De e inga vidare tapeter, de e gul-oranget i sovrummet med ngn ful bård, och i tv rummet e de typ beige men också ngn konstig bård med kameler och grejer på... så jag föreslog att tapetsera vitt på väggarna och sen ha en snygg fond tapet i tv rum och sovrum:) behöver inte gå på så mycket ju:) Rusta, coop och andra lågpris butiker har jätte snygga och billiga tapeter och en vit tapet kan ju inte vara så farligt dyr, och sen hjälper Niklas pappa oss så de blir gratis:) Sen har tanten som bodde här innan (som valde de snygga tapeterna) haft hundra miljoner bokhyllor i tvrum o sovrumm så de e mängder med plugg i väggarna, sådär kul!!
Är ju lite roligare om man trivs med tapeter och så:) Jag tycker ju sånt e jätte kul.
Så de blir till att kika på ngn dag:)



Idag var de kurs i GBG, och ja vi åkte i lagom tid så vi skulle hinna och HITTA! Var i GBG vid 9 och kursen började 10 så de var ju perfekt, men hon som körde först hittade inte så vi körde fan runt halva GBG. Jag frågade hundra gånger VART vi skulle och det enda de visste var HAMNEN, och de körde fel ändå, till slut sa jag det att hon kör helt åt fel håll så jag fick ta över körningen i vår bil och hittade dirket, vi skulle till Läppstiftet, bus enkelt ju:) när vi kom fram fick jag en applåd:)
Har varit en jätte rolig och intressant dag, massa information vilket betydde korvstoppning men vi hade en rolig stockholmare som föreläsare:) Vi fick mycket bra info om företaget och våra uppgifter och man blev riktigt sugen på att jobba:) Lunch fick vi stå för själva, gick till ngn restaurang inne i läppstiftet, hm o ja man kände sig inte sååå inne där precis, bara massa kostymnissar, och maten nja inget vidare. 75:- kostade de, helt okej men jag tog pastan och den kombinationen var ingen höjdare * Pasta med nötkött och kyckling i broccolisås* var typ en brun sörja bara:( I mrrn blir det nog ngt annat ställe.
Vi var 8 st på denna kursen, tre av oss har körkort och i mrrn kunde inte en av tjejerna som körde idag köra så jag får låna Niklas bil, lite bättre plats i den, men jag hoppas vi får ersättning för det, inte meningen att vi tre ska betaöa bensin.. ska kolla detta i mrrn!

Nu ska jag fixa lite i köket, ska ställa in mina glas och så i skåpet men han har ju typ 1 miljon olika glas och muggar... rensning, ja:)

Hej på er så länge, ska ta lite kort på lyan också och lägga in för er som e nyfikna:)

Kram Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback