Nytt jobb i mrrn och Boråsbo....

Publicerat. 2008-06-22 | 21:34:53
God kväll...

Phu säger jag bara, idag har vi hållt igång hela dagen. Första gången jag sätter mig ner idag!
I morse var vi och hämtade ett släp på shell för att köra iväg Niklas soffa o bord till hans föräldrar för att sedan köra upp till Lidköping o hämta det sista som skulle hit, soffa o bord och så. Sen hem hit och packa upp det sista...
Rörigt blir det och det tar ett bra tag innan man får ordning på allt men nu e de riktigt mysigt här inne:) Fint blev det!
Men nu går bi här och hoppas båda två, lägenheten över här är en sörre 2:a och de som bor där nu har precis fått bebis och ska flytta men de e tydligen en tjej som redan ringt och vill ha den lägenheten, men Niklas har ju pratat med hyresvärden o sagt att vi gärna vill ha den, o att han skulle prata med henne om hon kanske kan ta denna då hon faktiskt e ensam. Jag har ju inte sett lägenheten hur den ser ut men idag så öppnade grannen bredvid Niklas och den lägenheten e precis lika dan så jag fick gå in o kika och ja jag vill ha lägenheten där uppe!!!!!! :)
Mycke bättre planlösning och ett riktigt sovrum där man får plats med lite och i köket får man plats med köksbord och så, de får man inte här... Så i mrrn ska Niklas ringa och prata med honom igen! Han hade faktiskt sagt till grannen också att han inte riktigt visste om han ville hyra ut till den tjejen då hon var så ung. Så nu hoppas jag:)
Flyttar vi in dit ska Niklas pappa hjälpa oss tapetsera och så:) hi hi hi älskar sånt! De flyttar den 1 juli så de vore ju bra om vi fick reda på de snart, köringt blir de med för jag ska hyra ut min fom 1 juli!!

Ja ja de blir nog bra, vi håller tummarna i alla fall...

I mrrn ska jag börja mitt nya jobb, ska på kurs i GBG i tre dagar, så i mrrn åker vi från Eniro vid 8.15
Ska bli roligt! Hade ett test här på datan jag skulle göra nu men de funkade inte:(

I mrdsommar var vi i Småland hos Niklas föräldrar, de hade dragit med sig husvagnen men fy fan vilket skit väder!!

Nej nu ska jag stryka gardinerna och sen duscha:)

Skirver mer i mrrn, kanske blir ngn bild också..
Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback