Spackling på g...

Publicerat. 2008-06-30 | 22:03:02
Japps, var på Rusta förut och köpte spackel och grejer...
Hon som bodde här innan har typ fixat en invation av plugg vilket resulterade i mega hål.. har nog dragit ut 20 st sammanlagt!! Så Niklas började spackla lite lätt idag...
Köpte också fondtapet till sovrummet, skulle ju köpa vit tapet också till de andra väggarna men en vanlig vit rulle med tapet var ju svindyrt så vi målar nog istället!! Niklas ska ringa o prata med hyresvärden först men de ska nog inte vara några problem...  Man kan ju alltid tapetsera om när man målat, och de väggarna alla hål har varit ska de upp tapet på...
I helgen åker vi nog till Kvänum o hämtar färg hos pappsen, kanske man han få grillat när man kommer, hi hi :)

Idag var de första dagen som säljare, var pirrigt o lite pinsamt, började med att sitta o lyssna på en tjej sm heter Sofie, och efter lunch tog jag mod till mig och började ringa, dock inga napp men ringde inte många heller, ringer just nu på Stockholmsområdet och ja hm vad ska man säga om dem... jag säger nog inget så har jag inget sagt!!

I mrrn ska jag på ett extra jobb som "mistiry shopper" eller hemlig kund som de också heter till en Telenor butik, de får jag tre hundra för, och jag ska bara låtsas vara intresserad av ett abonemang, men jag ska inte köpa ngt, ska bara ta med mig ngtn form av bevis att jag varit i butiken som visitkort eller liknande för att sedan skicka in tillsammans med en rapport om hur försäljaren bemötte mig.
Ska göra en liknade grej på flygplatsen i Turkiet också o för de får jag 1000:- :) roligt är det, har sökt massa andra såna jobb också, i Borås men också på Landvetter flygplats, som jag kan göra innan jag åker med en förtjänst på 300... vi får väl se...

Nu ska vi lägga oss, min goding börjar jobba i mrrn igen efter en månads sjukskrivning! Han ska upp kl 4.15 i mrrn han, stackare. Nästa vecka jobbar han kvällen 13-22 så då blir man ensam på kvällarna, ska faktiskt bli lite skönt:)
God natt!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback