Brorsan fyller 20...

Publicerat. 2008-03-17 | 14:46:38
Just nu sitter jag i Jönköping hos brorsan, han vet inte att vi e här! Han e på skolan just nu! Första gången jag e här, och ja de ser ut som jag hade tänkt mig. En lägenhet där de bor en ensam kille kan ju bara se ut på ett sätt... ha ha
Blir väl restaurang och så i kväll antar jag!
Sover hemma hos mamma o pappa i kväll, för i i mrrn bitti ska jag gå och simma på badet i kvänum! De gör jag ju gratis....
VV går bra, har haft en liten down period mem de e bättre!!
Internet funkar inte hemma, blir galen snart! Vet inte vad jag ska göra...
Kram

Kommentarer
♥ kicki

Hej Emelie

Underbar bloggsida du har. Hur går det med vv?

Kram

Faster Kicki

2008-04-01 @ 09:37:14
URL: http://emelieidafriberg.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback