Dags att fixa bilen....

Publicerat. 2008-05-30 | 23:00:34
God kväll....

Nu sitter jag här framför min dator. Jag och Niklas kom precis hem, vi gick till Rhodos och satte oss o åt lite, jag tog en sallad o em cola och Niklas tog en öl.... vi satt ute och de var riktigt skönt väder.

Vi tog en fika idag också på Söderströms! Har också köpt mig en bikini, har svårt att hitta överdelar men hittade en svart på Lindex, satt super bra. Men ska hämta den i mrrn för idag fick jag ett sms av Lindex där jag fick 25% men hade inte med mig lindex kortet, underdel köpte jag på stadium, ett par i svart, vit o rosa:)

Idag bestämde jag att jag ska fixa min bil, var och köpte en kåpa till min backspegel idag på Björstigs, min andra har ju åkt av och de ser inte klokt ut att åka utan, köpte spray färg till den också, Niklas ska spraya den när jag e i Eskilstuna i veckan, han på björstigs sa att de kostade typ 2000 att lämna den på lack, kom på sen att pappa sa att de kunde måla den på jobbet men får se hur de blir när niklas gör de...
Ska byta framruta i veckan också, jag har världens största stenskott i den, har sagt länge att jag ska fixa de men nu ska jag, kollade med björstigs o de ville ha 1800 kr i självrisk, sen sa Niklas åt mig att ringa några ställen i Borås och den sista jag ringde ville ha 1000:- LITE SKILLNAD. Sen är mina bromsbelägg kass i fram på bilen också, låter undefär som om att de fastnat tusen stenar i däcktet så de ska också fixas i veckan, Niklas pappa e bra på bilar så de två ska ta tag i de, de får ha min bil när jag åker till Eskilstuna på Onsdag, så får de fixa min lilla bil, bra va:)

På onsdag åker jag, ska bli riktigt roligt! Ska bli kul att se hur hon ser ut nu när hon gått ner mer, hon e riktigt duktig, man blir lite avis när man själv tappat suget men hon har ju alltid lyckas få igång mig och om man känner henne rätt så gör hon det denna gången också, bäst att jag tar med mig checklistan:) ha ha

I mrrn ska vi gå på stan en sväng, ska gå tillbaka med två saker till butiken, ett av mina linnen från Gina, när jag skulle ta på mig de förra helgen var de hål i bak på linnet antagligen efter larmet så de ska de allt få tillbaka och sen en av Niklas t.shirtar, från HM, vi tvättade den första gången i går och hela sido sömmen vred sig!!!  Blir så arg, visst den kostade 98:- men va fan de ska väl inte bli så!! Sen ska vi till systemet för i meen blir de grillfest hos Fia o Christian i Skara:) Ska bli riktigt roligt o bra väder blir de också:) Lillebror Tobias ska komma och hämta oss och köra hem oss på kvällen:) gullig e han!

Måste fixa student present till Linda också, saker att hänga runt halsen e redan klart:) och födelsedagspresenten e fixad för i mrrn fyller hon 20 år!!! Grattis i förskott gummsan!! Kolla in hennes blogg ni som inte gjort de, hon e sååå duktig: ninniz.henkeman.com
LINDA JAG BEHÖVER EN SPARK I ARSLET NÄR JAG KOMMER:)

Nu ska jag lägga mig bredvid min goding i sängen och titta på det sista på Ondskan på TV:n
Älskar att ligga på hans arm:)

God Natt....


image197
Hittade bara bild på bikinitrosorna, men överdelen e precis som en svart BH:)

Kommentarer
♥ linda

haha jag ska minsann jaga igång dig! Du vet att på torsdags kl 8 är det vägning som gäller:D hahahaha

2008-05-31 @ 09:13:16
URL: http://ninniz.henkeman.com

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback