Gårdagens fest... :)

Publicerat. 2008-05-01 | 20:23:59
Hejsan hejsan!!

I går var de fest:)
Blev en lyckad förfest men Stadt var ingen höjdare, de var 18 års gräns och de märktes. Var hur mycket folk som helst och hur varmt som helst så jag och Fia gick hemåt vid hm ett eller något tror jag! Då kom Christian och hämtade henne och jag somnade gott i min säng. Linda kom aldrig med in, när vi ställde oss i kön hittade hon inte sitt körkort så hon hade nog tappat de:) klant!! :)

I dag vaknade jag vid halv tolv och låg länge o funderade på att jag måste skärpa mig med maten och sen ringde Linda, har tillbringat dagen tillsammans med henne, gick hem till henne när jag var klar och då gick vi ut till Hemkompaniet och ÖB, jag köpte en hålslag. Jätteroligt när man skulle göra iordning på räkningarna för en gångs skull och så finns de inga hål i räkningarna, men nu så. Ska sätta mig och göra de om en stund!
Sen åkte vi till Ica och handlade lite för att sedan laga oss lite mat, blev bakad potatis med kesoröra:) riktigt gott. Sen blev de en lång promenad på en timma, och nu kom jag precis hem. Ska snart ta mig ngt att äta igen. Blir ett nytt knäcke med keso "grillad paprika" och vaniljyoughurt:)

Här kommer lite bilder från gårdagen, kom på en sak i alla fall i går, jag brukar inte bli bra på kort men så fort man fått i sig en cider eller två så slappnar man antagligen av lite:)

Har hållt mig till mina P idag! Stolt:)

Frukost: Gröt med mjölk 4,5 P
Mellis: Apelsin
Lunch: Bakad potatis med kesoröra 7P
Mellis: Tomat
Kväll: 200g vaniljyoughurt + 40g vv musli o 2 knäcke med paprika keso 6,5 P
Fika: 2 riskaka med choklad 3 P

ANVÄNDA P: 21
MOTION: 1,5 H promenad


image171
LINDA...

image172
Fia...

image173
Malin...

image175
Jag o Fia ( o malin som fösöker vara rolig)

image177
Jag o Malin...

image178
Jag, Malin o Evelina

image180

image181

image182

image183

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback