Hejsan:)

Publicerat. 2008-05-28 | 21:52:26
Oj de var ett tag sedan man skrev...

Sitter inte så mycket framför datan nu. Men tänkte jag skulle lägga ut lite bilder:)

Var i Ulricehamn men Niklas o hans föräldrar i helgen, var riktigt mysigt! Var även en sväng på Lager 157, men nja de e sådär alltså. Hittade bara en t-shirt till mig själv, Niklas hittade ingen! Hittade dock massa fina barnkläder, tur att man inte blev sugen på barn:) men jag köpte lite saker till Malins o Fias barn istället!!

I måndags opererade sig Niklas så jag var och hämtade honom på sjukhuset och operationen gick bra, vi åkte hem till honom och han packade lite saker och sen åkte vi till mig, han e sjukskriven i tre veckor och han har väl tänkt att göra mig sällskap då:) På onsdag förmiddag vid elva åker jag till Linda i Eskilstuna, skulle åkt på eftermiddagen men bussen var full och sen passade de bättre för hon vill ha hjälp men handling av mat för på torsdagen ska vi laga all mat inför hennes stundet på fredagen:) Ska bli roligt att träffa henne:) var ett tag sedan!
Åker hem på söndag förmiddag. Niklas hämtar mig på onsdag på jobbet och kör mig till Vara och sen hämtar han mig på söndag så jag slipper ställa min bil så länge.
På lördag ska jag o Niklas på grillfest hos Fia o Christian, ska bli roligt:)
Viktminskningen går inget vidare, man ska inte träffa ngn när man håller på med sånt:)

Vill också skänka en stor tanke till Göran som förlorat sin son Mikael på ett fruktansvärt sätt....


Lägger in lite bilder nu....

image187
Jag & Ludde

image189

Min goding:)
image190

Ullericehamn:)

image191

Niklas ska lossa båten...

image192
Här mår han som en prins.....:)

image193
VI :)

image194
Luddis....

image195

Min goding igen:)

image196

Niklas får tag på kameran...


Kommentarer
♥ Jessica

Åh Ulricehamn, där kommer jag ifrån. :)

2008-05-29 @ 11:57:27
URL: http://shoutoutloud.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback