1:a Advent

Publicerat. 2008-11-30 | 17:15:14
Hejsan!
Idag e de första advent, riktigt mysigt tycker jag!

Idag sov vi tills vi vaknade vilket blev till 10. Skönt! Var lagom trött i går när jag kom hem från jobbe kl 22.30 och hade jobbat 14h! Så de var skönt med lite sovmorgon!

När vi gjort oss klara drog vi ner girlangen och julgrans belysningen på altanen och åkte iväg till Rusta! Jag var lagom arg! Så jag slängde upp påsen på bandet, sa att de var andra gången jag kom tillbaka med julbelysning och att jag ville ha pengarna tillbaka för att köpa något annat i bättre kvalité. Hon blev tyst och jag fick mina pengar tillbaka.
Vi köpte en ny girlang och en ny julgransbelysning på EKO hallen istället några kronor dyrare men jag HOPPAS de har bättre kvalité!
Vi har städat idag också, en riktig stor städning! Hur skönt som helst! Så nu har vi de jätte fint och mysigt här!

Ha en fortsatt trevlig 1:a advent!
Kram


Första ljuset är tänt...


Mys på altanen...

Förresten, någon som ska se julkalendern? :)
Den verkar inte vara ngn höjdare i år tyvärr!! Fattar inte dem som ska "hitta på" manus till dem! Ska de inte handla om julen? Förra året var den mysig! Men de var allt bättre förr!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback