Julklappsinslagning

Publicerat. 2008-11-27 | 21:27:24

Hejsan!
Idag har jag slått in julklappar, har några till att slå in men de har jag inte fått än! Men vi e i alla fall klara med ALLA julklapparna. Vi var och köpte de sista idag! Hade bara till min lillebror,pappa och min brukare kvar. Va riktigt skönt att få de gjort. Niklas klappar e också så gott som klara  men när de gäller den punkten e de bäst att inte säga för mkt, han e ju sååååå nyfiken!
Nu vill man ju bara ge bort alla klappar!:)
Har packat ner alla paket i mina stora julpåsar, vi ska köra dem till Gingi för vi får inte plats med dem i vår lilla lya. Vi ska ju ändå till Gingri först på julafton så då kan de ju lika gärna stå där.
Känns helt underbart att vara klar! Slipper man stressa upp sig för de!

Kram


två påsar klappar, en till varje familj:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback