Nu har verkligen kylan och vinterna kommit!!

Publicerat. 2008-11-01 | 10:41:41
Burr, de börjar bli riktigt kallt ute nu!! Tycker inte om de direkt men de e bara att vänja sig, för kylan och vinterna e ju här för att stanna ett tag.
Har ingen vinterjacka heller:( Den e ju i Kvänum men ska hämta den till helgen nu! I går när vi gick ut med ludde vid 12 var de ju 3 minus ute, då e vårjacka ingen höjdare:( Inga vinterdäck har vi till Golfen heller, de e också i Kvänum!! ha ha
Jag vaknade precis faktiskt, min kropp behöver nog sova verkar de som, de e ju ngt som inte stämmer i den.
Ska fixa mig i ordning nu o dra en sväng till Knalleland, och göra ett nytt försök för att hitta ett klädesplagg.
Sen när jag kommer hem ska jag städa ordentligt här.
i kväll ska jag och Niklas till hans kusin Lars och hans tjej Lina för att se på film och äta ngn god mat! Har bara träffat dem som hastigast en gång förut så de ska bli kul....

Niklas han e och jagar, idag ville jag faktikst att han skulle göra de. Ville bara lite ensam, Man e ju inte riktigt de nu eftersom han inte jobbar!!

Hej så länge...
***************************************
Så då har man städat lägenheten, skönt! Eller nja de e inte riktigt klart än, diskmaskinen ska plockas ur och golvet på toa ska tvättas med de sparar jag till Niklas:) Sen väntar jag på att få hänga upp de som e i tvättmaskinen... Sen e de klart!
Niklas e fortfarande inte hemma:(
var på knalleland en snabbis. Köpte en mössa och ett par vantar och en ny vattenflaska. Mössan köpte jag på intersport, de hade "helg erbjudande" på den för 50:- annars kostade den 200! Bra tycker jag! 
Min vinterjacka e ju grön så jag tänkte att svart passar bra. Niklas fick min andra Peak mössa:) Den e blå-svart randig så den passar hans svarta jacka bättre!! Han fick också ett par vantar förresten:)

Hoppas Niklas kommer snart, tänkte fråga honom om vi inte kan ta en promenad.


Dagens inköp....


Kram

hemma igen efter filmkvällen med Niklas kusen Lars och tjejen Lina.
Blev en pizza och jag måste erkänna att jag fick riktigt dåligt samvete efter det. Sedan kollade vi på en riktigt bra film som hette Chuck & Larry, Var en komedi!! Verkligen sevärd för man fick sig många härliga skratt!! Och filmen blev ännu bättre eftersom att de hade ett "bio" rum men projektor och bioljud:)
Jag och Niklas tog bild på oss innan vi åkte, blev väl bra men jag e verkligen rund i ansiktet...
Detta eviga tjat om vikten men jag kommer ju ingen stans!! Varför e jag så kass...
Tog kram mina Cambridgepåsar i morse och tänkte försöka mig på detta fom i mrrn bitti!!
Jag måste göra ngt drastiskt nu alltså! uch!!
I mrrn ska vi åka upp mot mina hemtrakter! Först åker vi till Lidköping och hälsar på familjen Svensson (ska ringa dem i mrrn) och sen åker vi hem till mina föräldrar. Ska hämta min vinterjacka, en frys, en liten tv som vi ska ha i sovrummet och Niklas väst vi glömde sist!!

Bjuder på dagens bild:)

kram


Niklas snodde min mössa, den ville han ha!! Så får väl köpa en till mig med. Kostade ju bara 50:- :)
uch jag e verkligen rund:(
 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback