Söndag

Publicerat. 2008-11-16 | 18:11:12

Hejsan!
I går var ju vi på "badkalas"
Niklas kusin har fyllt 30 o hans tjej jobbar på Borås äventyrsbad så de hade hyrt de under kvällen. Var en grabbfest men jag fick följa med och hjälpa hans tjej under kvällen.
Var faktiskt en mycket rolig och lyckad kväll. Att ha ett ä'ventyrsbad helt för sig själva. Vi var 13 st:)
Jag hade inga badkläder med mig för jag hade inte tänkt bada men några killar försökte slänga i mig med kläder på och senare på kvällen hoppade jag i med trosor, bh & linne... hade ju vita trosor på mig ha ha
Åkte rutchkana och hoppade från hopptorn, var hur länge sedan som helst man var på äventyrsbad ju, man blev barn på nytt!!
Tog lite bilder kommer lite längre ned.

I går jobbade jag ju också en stund, gick bra.
Var på en höstbasar och tog lite lotter, och jag vann faktiskt lite saker, vi avslutade dagen men thai mat:)

Idag sov vi länge, sedan gjorde vi oss klara för att gå en stund på stan. Köpte lite blockljus och spolarvätska men också två plåtburkar som de står god jul på som vi ska ha julgodis i:)

I kväll blir det lugnt! Ska strax kika på Svenska hjältar, handlar om en kille som blev av med benen och en arm. Verkar intressant. Sen blir de ensam mamma söker och sanningens ögonblick:)
Hej hej


Vi kunde inte förstå varför Ludde låg och knällde framför dataskåpet så husse fick göra en insats, de låg ju ett ben där under:)


Gårdagens vinster... :)



Niklas kusins present, hade köpt presentkort och jag tyckte de var tråkigt att bara lämna fram ett kuvert så jag köpte 3 starköl, 4 minichips påsar och en snusdosa och slog in med celofan:) blev lyckat!!


Boråsbadet "by night":)




En "halvlullig" Niklas:)


Niklas åker rutchkana...







Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback