Ullared nästa:)

Publicerat. 2008-11-12 | 00:10:13
God kväll, eller god natt kanske man ska säga. Klockan e ju faktisk tolv redan.
Slutade jobba vid tio, hem och duschade käkade lite och nu har jag legat och tittat på ett program som sändes i torsdags i 2:an "Himlen kan vänta" handlar om 5 personer med dödliga sjukdommar. Riktigt hemskt, men mycke intressant!
Snart ska jag krypa ner i min säng för kl 8 i mrrn bitti kommer svärföräldrarna och hämtar mig! Jag och Solveig ska ju till Ullared och bussen går 8.30 från stan!!
Ska bli riktigt roligt detta:)

Idag var ju jag och Nilklas och lämnade blod, och jag har de senaste dagarna pikat Niklas att han skulle svimma där för att han e så känslig för blod och sånt ( han kan tömma och flå ett rådjur, men människoblod e värre enligt honom) Jag gick in och lämnade blod och Niklas gick till en annan sal för att ta prover, när jag var klar och hade satt mig i väntrummet började allt snurra, jag började svettas enormt och jag mådde fruktansvärt illa. Damen i reseptionen tittade på mig och frågade om jag mådde bra och jag skakade på huvudet. Hon kom fram till mig och mycket mer än så minns jag inte, mer än att hon drar i ngt snöre i taket och massa folk samlas runt mig och snart ligger jag på en bår.
Jag fick blodtrycksfall, de e ganska vanligt att man får de... har aldrigt hänt mig förut med idag så klart när Niklas var med hände det! Jag fick ligga där en stund innan Niklas kom ut och undrade vad jag gjorde:) ha ha
Där fick jag ligga på båren och dricka äpplejuice en stund för att återhämta mig! Sista gånge jag pikade Niklas men han var dock ganska skadeglad samtidigt som han tyckte synd om mig:)
När jag kom hem la jag mig direkt då jag fortfarande inte kände mig ok, och jag sov faktiskt i 2 timmar innan de bar iväg mot jobbe...
Mår bättre nu och jobbe har gått bra idag...
Nej nu väntar sängen,  ULLARED I MRRN JU:)



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback