Vår dag:)

Publicerat. 2008-11-10 | 22:45:27
Idag är det min och Niklas dag!
Idag för 6 månader sedan blev vi tillsammans.... kanske inget att fira så men jag tycker det e lite roligt! Tiden har gått fort.
För 6 månader sedan var vi i Småland och hälsade på Niklas föräldrar i husvagnen. Faktiskt första gången jag träffade dem då. Var en riktigt mysig helg då:) Träffades ju ett tag innan de blev vi den dagen:)

Har precis satt mig i soffan, har jobbat till kl 10 i kväll!! Har faktiskt varit en jobbig dag idag! Inte jobbigt fysiskt utan psykiskt! Men de e som min brukares mamma sa till mig idag! Att jag absolut inte får ta ngt personligt men ibland e de svårt...

Här i Borås har det varit ett riktigt skit väder idag!! Varit storm, blomkrukorna på altanen flög iväg och regnet bara smattrade mot rutorna och det åskade till och med... uch!

Idag har golfen fått vinterdäck på sig! Niklas var där och fixade de idag när jag jobbade. Nu e golfen inte lika fin längre när inte sommarfälgarna e på. Men de får gå, de fick sig en riktigt rengöring på brandstationen idag så nu ligger de så fint i däckpåsar och ska få bo hos svärföräldrarna under vintern:) Bara Volvon kvar nu men den har fått helt nya vinterdäck som måste krängas på fälgarna, ringde runt idag till olika däckföretag och de ska ha olika belopp, men den sista vi ringde och som faktiskt bara ligger 50 m härifrån skulle ha 350 kr för alla däck, heeelt ok!

I mrrn kl 10 ska jag och Niklas lämna blod.
Första gången för Niklas i mrrn så han ska göra ett hälsotest:) Han har pratat länge om att göra de nu så när jag ändå skulle iväg och lämna blod beställde jag tid till honom med:) Ingen återvändo nu!! hi hi

TILL ER SOM INTE LÄMNAR BLOD: GÖR DET, DE BEHÖVS VERKLIGEN. MAN GÖR EN STOR INSATS OCH KAN FAKTISK RÄDDA LIV! DET ÄR BARA ATT RINGA TILL NÄRMASTE BLODCENTRAL OCH BOKA TID FÖR HÄLSOBESÖK! DE BLIR ALLTID LIKA GLADA NÄR MAN RINGER. OCH MAN FÅR ALLTID EN FIN PRESENT SOM ETT LITET TACK FÖR DE MAN GÖR OCH DE VÄRMER VERKLIGEN!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback