Besiktning av min bil...

Publicerat. 2008-10-01 | 11:59:51
Idag hade jag besiktining av min bil, åkte dit och hoppades att den skulle gå igenom men INTE. Om bilen av ngn anledning inte går igenom hoppas man ju på att de ska vara pga ett större fel men idag var de verkligen en skit grej. Höger framlamppa sitter snett så ljuset från lampan ger en bländande effekt!! Han sa att de e bara att rätta till den så den sitter rakt, men ändå en ombesiktning på 200:- jag ringde pappa och han sa att om man åker till en bilfirma så kan de hjälpa en att åtgärda felet och sen kan de liksom släcka den ombesiktningen i bilprovningens register så jag ringde en bilfirma för en stund sedan och pratade med en jätte trevlig kille som bad mig komma efter kl ett så skulle han hjälpa mig att fixa rätt lampan:)

Idag ska jag jobba igen, 15-22
Annars händer de ingen, e inte direkt på bra humör efter de som hände i går med hundarna, jag e fortfarande skakis och e lite skraj för att lämna Ludde sen, men som tur e är Niklas pappa hemma idag och hundarna har större respekt för dem som tur e.

På Lördag åker jag och Niklas till Kvänum, ska även åka en sväng till Lidköping och hälsa på Fam Svensson. Vi saknar dem allt:) Sen på kvällen ska jag åka till Oktoberfesten i Skara. Swegon gänget ska bowla och äta så jag och Nilas åker väl o kikar på dem när de bowlar och sen kör han mig till Fias kille som jag ska förfesta med och sen ska jag möta upp Fia o Malin på Stadt.
På söndag ska jag och Niklas på bio, de har inte vi varit på:) Vi ska se Patrik 1,5 den verkar super bra:)

Göran och Sven har blivit godkända för adoption. Problemet ar att det saknas givarländer som accepterar homosexuella föräldrar. En dag öppnar sig en möjlighet att få adoptera ett svenskt föräldralöst barn, "Patrik 1,5". Men när Patrik anländer visar han sig vara någon annan än den de trott. Ett kommatecken har hamnat fel i byråkratin, och in kliver en femtonårig homofob med kriminellt förflutet

.



Hej så länge...

Nu har man varit även med bilen och en kille kikade på de och han kunde inte se att lampan satt fel och tyckte de var märkligt att jag fick en ombesiktning på de. Han tyckte att gubben va knäpp:)
Sen sa han att dekostade lika mycket att han skulle kika på den som de e att besiktiga om den. Så jag åker väl i mrrn till bilprovningen och jag hoppas samma gubbe e där.
De roliga e att när jag besiktiga min bil så var de en blondin tjej som besiktigade samtidigt fast hos en annan kille, när vi stod vid kassan sa hennes besiktningsman att ja de e barta att du byter lampa så e de ok. Du behöver inte komma tillbaka, MEN JAG SKA DE??!! Ångrar att jag inte sa ngt! Men de e klart, hon verkade ju lite rolig, Hade säkert stått framför spegeln i 3 timmar innan, fin i kanten förstår ni!
Ja ja får väl se vad de säger....

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback