Dagen började med bensinstopp!

Publicerat. 2008-10-08 | 16:42:55

Hejsan!
Ja dagen började inte så roligt idag. Bilfan startade inte. Blev galen och ringde Niklas men kom inte fram. Bara tutade till i telefonen. Ringde Nikals pappa och de gjorde samma sak, till slut kom jag fram och då hade han precis kommit till brandstationen men kom direkt. Han sa då att de e nog bensinstopp så han åkte iväg till shell som ligger precis bredvid. Klockan var typ kvart i 8 o de öppnar inte för än 8 men gubben hade öppnat för honom, kanske för att han hade brandmanskläder på sig:) ha ha han vågade väl inte annat. Han kom tillbaka med en dunk bensin ( de hade vi ingen heller) och sen startade den så fint. Niklas har sagt åt mig att bilen inte får stå på under 90 km till tom tank men i går när jag kom hem orkade jag bara inte tanka, de fick jag för de. Ja ja jag kom ju iväg ialla fall. Dock lite sent till jobbe. Även dem hade jag inte fått tag på för de hade glömt lägga på hemtelefonen så jag skickade sms till dem men de hade dom inte sett, ha ha vilken morgon. Tack Jerry för att du kom:)

Precis vaknat efter en timmas sömn:) Slutade ju halv ett idag och har känt mig trött hela dagen så vid tre tiden la jag mig och stensomnade visst för jag vaknade när Niklas kom hem.
Idag har de bara varit jobb och lite handling, behövde lite små saker på ICA. Köpte nya clementiner. Dessa var mycke större och JÄTTE goda!! hi hi Sedan iväg och hämta luddis. Var även och köpte 2 st dekorationskål ( tror jag de heter) till den stora krukan, blev alldeles för lite med en Ljug. Nu blev de jätte fint.
Idag har jag också bakat en kaka till Niklas, hans favorit ( näst efter mammas sockerkaka) nämligen Snoddas. Har gjort den två gånger innan men då efter recept på internet och de blev helt kass. Idag skrev jag av receptet ur boken sju sorters kakor. Den boken ska jag köpa för den e toppen bra. Tror inte jag har den, i så fall e den i Lidköping, hm kanske fått den i julklapp ngn gång. Måste kolla upp de, får fråga mamma. Hon kanske vet.


Bästa boken. Massa pra recept!!

Ska vi göra i kväll då? Hm inget tror jag. Kanske åka iväg till Nikas pappa på brandstationen och tvätta bilarna, de har en tvätt som de bara kör in bilarna i så sprutar de vatten från väggarna:) Super bra!

Hej så länge

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback