Denna arbetsvecka är slut...

Publicerat. 2008-10-31 | 18:50:54
japp, slutade klockan 6 idag men sitter här i soffan o har fortfarande betalt:)
Jobbade över en stund i går men fick sätta upp en timma extra idag istället vilket betyder mer ob:) snällt!!
Vet inte riktigt vad som händer nu i kväll. Jag förknippar fredagar med god mat o mys men känns inte riktigt som om Niklas har samma inställning:(
Just nu skulle ja kunna gå o lägga mig, e trött!!
Idag har de varit en bra dag på jobbet. Ätit på restaurang och så...
Tankade bilen idag också, bensinen var billig tyckte jag.. 10.94 så jag tankade nästan fullt, ja men sen när man åker hem och kör förbi JET skylten står de 10.64!! Såhär hade de varit de sista gångerna jag tankat, att de sänkt priset bara ngn timma efter.. störande...!!

ja som ni märker e jag fortfarande inte på så gott humör. Vet inte riktigt vad som hänt med mig!! Jag e sur o grinig hela tiden! Ger taskiga kommentarer till Niklas och vill inte göra ngt. Ingen lust alls!!

Försöker till och med få Niklas att åka och jaga i mrrn bitti för att få vara ensam.... konstigt!!
 
Hej så länge...
Förresten, hoppas ni får en bra Halloween!! Jag kommer nog inte fira den direkt mer än att jag har en pumpa på altanen:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback