Första clementinerna köpta....

Publicerat. 2008-10-07 | 19:20:16


Men nja... de var inte så goda än. De e lite sura för min smak, men jag längtar verkligen efter att de blir sådär söta och goda. Jag älskar verkligen clementiner:)

Just nu steker jag lite pannkakor:) Blev så sugen på de idag. Så tråkigt bara att steka dem:(
Niklas  e och jagar idag med, lite tråkigt med vad ska man göra. De e ju hans största intresse just nu och jakttiden e ju kommen. Nästa vecka drar älgjakten igång och då e han borta mån-ons

I dag har de varit jobb, en helt nanlig dag. Min brukare ville dock ha sovmorgon så de fick de bli till 10.30, så satte jag mig i en fåtölj under en filt och tittade på tv, och jag var nära på att somna flera gånger:)

I mrrn jobbar jag bara 8-12 men längre på fredag. Skönt att sluta så tidigt en dag:)

Kram

PS: Fint på balkongen nu:)

Kommentarer
♥ Anonym

Det blev fint på balkongen.Clementinerna är ju görgoa

2008-10-07 @ 20:02:43

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback