God Morgon!!

Publicerat. 2008-10-15 | 10:27:39
Hejsan!

Vaknade för en stund sedan, helt underbart med sovmorgon idag! Det behövde jag verkligen efter dessa tidiga mornar.
Har precis ätit lite fruksot men nu e jag ganska rastlös. Blir nog en promenad och sen att krypa ner en stund i sängen igen:) Mys!
Niklas åkte tidigt i morse, han kramade om mig när han gick upp och sen stängde han till dörren så jag märkte inte av honom, gulligt av honom! Sen innan han åkte kom han in och pussade mig hejdå!
Skickade sms till honom när jag vaknade men de var lugnt i skogen idag också. Alltså inte pga mig som älgarna hållt sig borta:) ha ha
Ludde e me Nikals idag! Han sitter i bilen de korta stunder som Nikals sitter på pass. Kan vara bra att ha Ludde på plats också ifall de skadeskjuter ngt, då söker ju Ludde upp de:)
Sen slipper jag köra Ludde en så kort stund till Gingi idag. Jag börjar ju jobba 3 men ska in till stan:)

idag e de bonde söker fru, de e ju sååå bra!!, lite jobbigt att man jobbar men de brukar ju bli tv på kvällarna fast de blir ju lite spring o så under programmet:( Och ingen webb tv har tv4. De kostar ju pengar:(

Hej så länge

Fel av mig! Man kan se repris på programmet på internet bara en stund efter attt de gått på tv:) Så min kväll e räddad! ha ha

__________________________________________

Klockan e 10 över 2 o jag sitter här o väntar på att få åka iväg till jobbe...
Niklas e hemma nu och även han väntar på att få åka till jobbe.... Han ligger o vilar i sängen nu, trött efter jakten:)
Blev inget för dem idag heller men Niklas fick i alla fall se skymten av en älg mamma o hennes barn:)

Hörs i kväll!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback