Hösten gör en trött...

Publicerat. 2008-10-11 | 19:08:17
Är riktigt trött och hängig idag. Är nog vädret och årstiden som gör en såhär.
I morse blev de i alla fall sovmorgon, vi vaknade kvart i elva båda två, låg o myste en stund inna vi åkte iväg till Niklas föräldrar. Skulle iväg en sväng till skogen.
Var hemma vid fyra och då la jag mig på sängen och stensomnade Vaknade vid sex men kan inte sirekt säga att jag e pigg nu heller. Uch. Känner mig bara sur och på dåligt humör:( Har gjort iordning lite i lägenheten men nu vet jag inte vad vi ska hitta på. Niklas velar runt här i lägenheten och grejar med sina jakt grejer, han laddar ju inför älgjakten som börjar på måndag. Mycke som ska packas... Niklas föreslog att vi skulle åka och hyra film i stan nu men när vi hyr film hyr vi inte en ihop utan var sin och sen blir de att vi sitter och tittar var och en på "vår" film. Inte sååå roligt!
Som ni märker jag e inte på mitt bästa humör:(

Kram

Linda: Skynda dig och lägg in bilder nu... Jag väntar:) hi hi!! (ninniz.henkeman.com)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback