Jakt i mrrn bitti:)

Publicerat. 2008-10-01 | 23:46:26
Hejsan:)
Klockan e mycket och jag kom faktiskt precis hem. Idag slutade jag klockan halv nio men jag fastnade hos Niklas föräldrar, de gör man nästan jämt för de finns alltid ngt att prata om:)
Var lite skraj idag när jag lämnade och hämtade Ludde men de gick bra. Nikals pappa var ju hemma och de var skönt.
Idag har de varit en mycke bra dag på jobbet, blev en sväng på stan med lite fika. Riktigt mysigt o roligt faktiskt. Vi åkte till och med buss idag:) De va inte i går....
De skulle bort idag familjen så jag gick halv nio men får betalt till tio...
Köpte örhängen när vi var i stan, har inte haft i de på länge och blev nyfiken på om mina hål fanns kvar men de gjorde dem så nu har jag svarta kulor i öronen:) hi hi får se om Niklas ser de:)

Berättade för Niklas pappa om min bil, att den inte gick igenom besiktningen pga lampan så han ska åka med mig på fredag när jag ska besiktiga om den. Han blev rasande... han e bra han:)

I mrrn ska jag nog med ut och jaga, Niklas, hans pappa och två till ska ut. Blir vid 9 tiden.
Får se hur jag känner i mrrn bitti men nu e jag sugen:)

God Natt

Kommentarer
♥ Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Du har en grymt snygg blogg!!

Ha en trevlig torsdagskväll.

2008-10-02 @ 19:46:57
URL: http://junitjejen.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback