Måndagen bjöd på bio...

Publicerat. 2008-10-27 | 22:50:59
Japps:)
Idag var jag med min brukare på bio, de blev Rally Brudar.
Mamma o pappa hade sett den innan och mamma tyckte inte den var bra men de tyckte dock pappa och jag får nog hålla med honom om att den var bra:) Man fick sig några sköna skratt... även min brukare som tyckte den var super rolig:)
Så jag har haft en bra arbetsdag!

Tiden innan jag började jobbe var mindre rolig! Har inte varit på mitt bästa humör. Niklas fick nog se en annan sida av mig idag! Jag e inte på humör, e lätt irriterad och vill bara vara för mig själv och gråten sitter i halsen hela tiden, tycker jag ser förjävlig ut och tycker att livet suger i största allmenhet... fattar inte vad de kan vara... hoppas de går över snart för de e ingen höjdare.
Skulle mer än gärna vilja åka upp till stockholm på fredag med Niklas också för att bsöka min faster då min mamma, pappa o lillebror också ska dit, men att åka tåg e ju svindyrt!!!

Ja som ni ser, jag e inte på topp! Ska gå iväg till soffan nu och lägga mig i Niklas famn, de kanske hjälper... lite!!

God Natt!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback