Ni är underbara!!

Publicerat. 2008-10-16 | 22:50:59

Idag blev jag såå glad::)
Fick ett sms från mammas mobil nu i kväll där det stod: Kolla ditt konto kram mamma o pappa.
Så jag ringde till min telefonbank för att höra efter hur mycket som fanns där. 1005:- :)
Mamma och pappa hade alltså satt in 1000:- på mitt konto. De var verkligen väl behövliga då jag som sagt inte fick ngn lön förra månaden. Hade som sagt bara 5:- på mitt konto innan. Mamma o Pappa ställer verkligen upp i alla lägen, de e helt underbara!! Tack så hemskt mycket!!
JAG ÄLSKAR ER...



JAG ÄLSKAR ER OCKSÅ....


Simon och Tobias...
( förlåt att jag glömde er Simon  ha ha)

Kommentarer
♥ S & T

tack för att du kommenterar Simon och Tobias, dina syskon oxå :P

2008-10-17 @ 00:26:39

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback