Nu får vi hålla tummarna...

Publicerat. 2008-10-28 | 23:08:40
Idag har ju som sagt Niklas blivit av med sitt jobb pga att Lernia inte har jobb. Så idag har vi tillbringat mycke tid framför var sinn dator:) Jag slängde ihop en CV åt honom och mailade iväg till några jobb som verkade intressanta på ams.se
och tro de eller ej men på torsdag kl 10 ska han vara på arbetsintervju i Göteborg på Uniflex (bemanningsföretag), huvudkontoret ligger där men jobbet kommer sedan att vara i Borås, ngt slags montörsjobb e det så de blir nog bra:) Så nu håller jag verkligen tummarna för honom att han får de...
Så roligt för jag mailade iväg ansökan till dem vid två innan jag drog till jobbe och vid kvart i fyra hade de ringt honom:) Tur!!
Så på torsdag blir de en sväng till Göteborg, jag börjar ju jobba vid tre så Niklas ville att jag skulle åka med, tur för honom för jag vill åka till IKEA en snabbis och köpa värmeljus. De 400st jag köpte sist börjar ta slut:) Jag brukar köpa 100-pack för 17:- och sen även vaniljvärmeljus, de luktar så gott. De e dock ngt dyrare, 29:- tror jag de e men de e underbara:) Nu hade de höjt ljusen till 19:-,  nog bara för de e höst, ha ha
                                          
Idag har jag jobbat, de blev en lugn hemma kväll idag framför tv o data:) Skönt de med ibland.
I mrrn blir de dock lite rörelse igen, vi ska nämligen åka och titta på Elfsborg när de möter Djurgården. Så de ska bli kul! Vi ska få skjuts av Niklas pappa för han skulle jobba som bårbärare och Niklas ska ev också med som "extra assistent" vi får se... men de vore roligt!!

Nej nu ska jag lägga mig i Niklas armar och mysa:)
Upp tidigt och gå ut och gå i mrrn, Niklas har lovat att följa med på en rask promenad, sen måste jag iväg och besiktiga om bilen, order från pappsen.

GOD NATT!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback