NY MOBIL :)

Publicerat. 2008-10-18 | 19:09:22
Japp!
Idag var jag på stan med min brukare ( blev jobb i 9h idag, inte helt fel en ob dag som denna) så vi gick in i Telenor butiken på knalleland. Tänkte jag skulle kika lite på mobilerna de hade för enligt telenor.se kunde jag fom den 9 november förlänga mitt abonemang och då ta ut en ny mobil. Men när jag kom in och pratade med tjejen i butiken sa hon att hon kunde lösa det och ge ut en ny mobil till mig nu redan. Jag hittade en jag ville ha, hade bestämt mig för en Sony Ericsson Walkman då jag tycker om den när man e ute och går och så. De e ju sterolurar på den och så.
Jag la nu också på en försäkring på mitt abonemang för 39:-/ månad som innebär att vad som än händer med min mobil, trasig, stulen så kan jag hämta ut en ny för 600:- i självrisk. Sen sa hon att man kan ju bara ringa och anmäla den stulen och sen komma in och byta till sig en ny. Ingen som vet de, ha ha (jämfört med 1500 i hemförsäkringen) så de känns bra. Jag brukar vara klumpig med mina mobiler. Den förra jag hade tappade jag ju i stengolvet på Swegon o displayen blev helt rutig, ha ha
Är nöjd med telenor. Jag betatar 199:- i månaden för abonemanget o de får jag ringa upp. Sen 99:- för 5000 sms och
59:- i månaden för att ringa obegränsat till fast telefoni! Min räkning jag fick nu låg på 495kr, helt okej tycker jag. Alltså en fast kostnad på 396 därav jag får ringa för 200:) Tycker ni??

HÄR ÄR MIN NYA TELEFON
SONY ERIKSSON WALKMAN W980


Kommentarer
♥ Simon

fy fan va snygg...den ska du vara stolt över :)





PS. vad ska du göra med din gamla ? ;) nee, har redan en..... x)

2008-10-19 @ 10:25:12

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback