Och de blir ju inte bättre...

Publicerat. 2008-10-28 | 08:09:48
Idag på morgonen kl 7 skulle Niklas vara på Lernia som han e fast anställd hos. De har haft väldigt lite att göra de sista så han har varit hemma nu i 2 veckor ( med betalt som tur e) men idag kom de, de sa upp honom!!
Så nu känns de skit!!
Han e inte med i Akassan längre, den gick han ur i början av året! Han får betalt till 28 november, så sista lönen får han i december men nu e de till att söka jobb!! Får lernia in ngt jobb så har han förturen på de... man får väl hålla tummarna!!

Kommentarer
♥ Emma

Ja det är klart det är kämpigt att inte känna så många, det förstår jag...

Jag ska läsa en kurs i marknadsföring och kanske även en datakurs till våren, sen blir det nog en ekonomutbildning i Trollhättan nästa höst :) Jag brukar ju ändra mig rätt lätt, men så ser det ut nu ;) Kram kram

2008-10-28 @ 09:28:14
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
♥ Simon

hälsa niklas från mig (A)

2008-10-28 @ 12:58:42

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback