Patrik 1,5

Publicerat. 2008-10-05 | 21:06:41
Då har man varit och kikat på filmen Patrik 1,5.
Jag tycker den var bra! Var en riktigt rolig och mysig film. Jag e nöjd!

Lägenheten e städad och fin och nu sitter jag i mina myskläder i soffan och har precis kikat på Ensam mamma söker. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Lite sugen på att ta en dusch och sedan gå och lägga mig i sängen under de nytvättade sängkläderna.
Finns inte så mycket mer att se på TV så varför sitta uppe. Man ska ju upp och jobba i mrrn, jobbar tidigt denna veckan.

Tog kort i bilen innan bion:



Bion började 18 och man var tvungen att hämta ut biljetterna senast 17.15 så Niklas passade på att SOVA så klrt:) ha ha
Trött efter dagens jakt.


Ha ha


Jag:)


God Natt!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback