Pumpan e klar:)

Publicerat. 2008-10-21 | 22:59:40
Idag var jag och Niklas på ICA så jag köpte mig nu en pumpa....
Trodde de skulle vara dyra med de kostade bara 7,90 kg. Vår pumpa vägde 7kg exakt så den gick på 55:- Helt okej tycker jag. Bestämde mig för att fixa iordning den i mrrn efter jobbet men jag tycker om att pyssla lite så jag gav mig på den i kväll och jag blev riktigt nöjd:)
Resultatet kommer här....


Pumpan...


Mönstret klart... (använde mig av bilden jag lagt in tidigare)


Tyckte de blev lite mysigt med en lysande pumpa på balkongen:)


Såhär fint lyser den nu:)

Kommentarer
♥ Emma

Va pysslig du är :) Å va mysigt det blev oxå..!

2008-10-22 @ 11:06:00
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback