Regn regn regn....

Publicerat. 2008-10-10 | 17:30:47
Nu e de riktigt höst väder ute. Grått och trist och de fullkommligt spöregnar ute!!
Idag har jag jobbat 8-16. Har varit en mycket bra dag och de har gått fort.
I kväll ska vi bara mysa framför tv:n om nu Niklas kan vakna ngn gång! Han stensover, ha ha
I kväll ska vi äta klyftpotatis med fläskfilé. Vi hade en filé i frysen men jag e så kass på att tillaga de så jag tog med den till svärmor i morse när jag lämnade Ludde:) Hon e superduktig på att laga fläskfilé. Hon bankar den, steker den och sen även kokar den. Sen e de så den bara ramlar isär. Såå mört och gott, mums mums. Inte fel att köra dit saker så och få de tillagat:)
Idol e ju idag så de ska jag se på. Vet inte om jag håller på ngn direkt men de e kul att se. Ngt annat bra en fredag e de väl inte, ja Singing Bee kanske...

Helgen blir för övrigt lugn! Jag ska i alla fall ha sovmorgon!!

Hej så länge...

Kommentarer
♥ marie

ett tips: gör fläskfilén i ugn, görmör å går på typ 25 min :)

2008-10-10 @ 21:52:47
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback