En lugn dag...

Publicerat. 2008-09-04 | 20:49:56
Hejsan!

Här sitter jag och kikar på idol. Samtidigt som jag har kikat igenom våra sidor på internetbanken. Jag har lagt in lite giro nummer då mina försvann när jag bytte bank, sedan gick jag in på Niklas för att lägga till några elektroniska fakturor så man sparar lite pengar på de som tar faktureringsavgifter:) Såg då att niklas fått en insättning på tusen kronor från AFA försäkring. Var ju ngt papper han fick från Lernia om att man fick 10% extra i ersättning när man var sjuk, Niklas skickade ju aldrig in de och när han var o jagade fixade jag de, tänkte att man kanske får ngn krona men han fick tusen kronor:) Jätte bra ju! Har ring IF Metall idag också, ska byta från dem till Kommunal istället. I mrrn måste jag fixa hemförsäkring, har nog inte Niklas haft men de e ett MÅSTE... tur att de finns tjejer. Vi måste fixa present till pappa i mrrn också, slutar ju 13.30 och Niklas e ledig eftersom han jobbar sent denna veckan så vi får fixa de när jag slutat... Svårt med presenter till pappor, och de hjälper inte att fråga honom för då får man de vanliga svaret " jag önskar mig snälla barn" skit kul svar...

Idag har jag jobbat, har varit en mycket lugn dag men dagen gick relativt fort, åkte o hämtade Uddis och sen till Ica för att köpa ingridienser till bullar, var sugen på att baka de men när jag kom hem kände jag mig så yr så jag var tvungen att lägga mig på sängen och somnade visst en stund...
I mrrn blir de jobb igen, 8-13.30:) Skönt att sluta tidigt!!

Niklas pappa var i Tyskland i går och i söndags frågade jag om han kunde köpa en absolute rasperry till mig och han sa ja, idag när jag kom dit stod Niklas wiskey där som han beställt men inte min vodka så jag skicka ett sms o frågade var min vodka var och då ringde han upp och frågade om jag skämtade, då hade han nog glömt de. Men sa åt mig att när jag och Solvej åker till Helsingfors skulle jag köpa en så skulle han betala. Han e mysig han. Jo helsingfors, har jag nog inte berättat! Men i lördags sa Niklas mamma att hon ville åka ngn stans, då sa Nikas pappa att åk till Helsingfors så betalar jag och då sa Solvej att jag o hon ska åka så vi ska nog åka den 24 oktober.. och Niklas pappa betalar resan:) snäll han e. Men han har väl ngt i baktanken, Niklas o han ska jaga hela helgen:) ha ha

Nu ska jag kika klart på Idol...

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback