Händelserik match...

Publicerat. 2008-09-17 | 23:51:21
Hejsan!
Klockan är 23.40, har precis satt mig i soffan efter en underbart härlig dusch. Kom hem från jobbet för en liten stund sedan, fastnade nog en stund hos svärföräldrarna när jag hämtade Ludde också.Idag var vi ju på Elfsborgsmatch. Var ju som sagt ett bra tag sedan jag var och kikade på dem. Men de var riktigt roligt att se hur den "nya" arenan såg ut. Vi hittade våra special platser och de var toppen. Innan matchen ringde Niklas pappa oss och frågade var vi satt, han var nämligen bårbärare idag vi vinkade och till slut såg vi honom och han oss.... Vi fick åka med honom till matchen idag från Fristad:) Gulligt av honom! Matchen var ju bra, riktigt händelserik, blev ju 4-0 till Elfsborg:) Roligt!!

Idag har de varit en lugn dag, var ju och röntgade mitt knä halv 8 i morse, fick inga svar ännu utan de skulle läkaren ringa om senare. När vi kom hem åkte Niklas iväg till vårdcentralen med sin lilla rumpa och jag la mig i sängen och sov till Niklas kom hem, sedan gick jag ut och gick en timma. På hemvägen gick jag in på netto o handlade lite för att sedan gå hem och göra bakad potatis med keso o skinkröra:) mums, blev färsk broccoli också, mums mums.
När jag ätit la jag mig i sängen igen och stensomnade igen, vaknade halv tre, lagom till att göra sig iordning för jobb, så de har varit en härlig dag. E ganska krävande att jobba sent så vila behövs.

I mrrn börjar jag tre så de blir en lugn dag igen. Ska ställa klockan för att komma upp och äta frukost i lagom tid, kl 12 blir de ett medelpass på friskis.

Här kommer lite bilder:

God Natt!!


HÄR KOMMER BEVISET: MITT TRÄNINGSKORT:)


Dagens lunch, mums...




Här fick jag med Niklas pappa på bild:) Ringade in honom men syns sådär, han står i alla fall precis i mitten av "guuuuld" skylten i röd jacka:) Ringen syns lite....




Vår plats:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback