Härlig höstdag...

Publicerat. 2008-09-21 | 13:04:43
Fint väder de e idag. Man blev riktigt glad i morse när man vaknade och tittade ut. Gick upp och åt frukost, har varit ute med Luddis och till och med hunnit med ett mellis:)
Nu sitter jag framför tv:n och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Niklas ligger fortfarande i sängen och vägrar gå upp. Snart sparkar jag ur han ur sängen, han e sååå seg på morgonnen. Ngn som har tips....

Händer inte allt för mkt här idag. Ska träna kl 6 och i kväll blir de till att kika på ensam mamma söker...

Förresten, just nu e jag tokig i spetspaprika:) ha ha vet att jag smakat på de förut men tyckteatt de va sådär men guud va gott de e. Godare än vanlig, just nu i alla fall eftersom den vanliga inte smakar ngt.
Prova, ngt dyrare med myke godare:)



Mums:) ser ut som en super chili....:)

____________________________________________________________________________

Hej igen!

Nu sitter jag i soffan och känner mig riktigt nöjd. Har varit och tränat, ätit kvällsmat och lite chokladmousse.
Ska snart bege mig till sängen, börjar ju jobba kl 8 i mrrn bitti, alltså tidigt denna veckan. Och Niklas jobbar sent så vi kommer i stort sett ses i sängen mrrn o kväll denna veckan men men så e de.
I mrrn ska jag väga mig kl halv 6. vore ju härligt om vågen visade bra med minus!!

Var iväg och handlade idag också, köpte den nya keson men UCH den tyckte inte jag om. Den var alldelses för söt och smakade sådär. Men Ludde tyckte om den så den får han äta upp:)

GOD NATT....


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback