Lördag...

Publicerat. 2008-09-27 | 16:23:25
Hejsan!

Då var de helg igen då! Härligt!
Idag kom min lillebror Simon hit, han var här vit tio tiden så vi hämtade honom vid tåget och sedan åkte vi till Knalleland och kikade lite. Simon köpte ett par adidas skor och jag köpte två nya ljus och en halsduk ( min andra körde jag i tvättmaskinen och de skulle jag inte gjort) vi tog en fika också på Eat, blev ett päron o en VV choklad för mig. När vi kom hem gjorde jag linssoppa, hade köpt färska champinjoner som jag skulle steka och ha i, närmare bestämt 3 såna lådor, när jag öppnade dem förut så var de fulla med mögel, såååå kul! Så de fick bli burkisar istället. Sedan när Niklas och Simon skulle käka korv m bröd öppnade simon kylen och såg att köttfärsen jag köpte i torsdags var helt grå dassig. Så de var bara att sätta sig i bilen och åka till Ica och lämna tillbaka. Andra gången nu som jag kte och byter köttfärs på ICA. Och man kan ju inte säga att de e enkelt direkt heller att byta, man får ju för fan springa runt hela butiken. Ska skicka mail till dem. Tog en bra stund innan vi kom därifrån!
Niklas och Simo sitter vid datan i Tv rummet och tittar på youtube filmer. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Lite senare ska vi i alla fall åka till Fristad och köpa pizza, eller ja Niklas och Simon, jag ska nog ta en kebabsallad.
I morse vaknade jag när min klocka ringde 7,45. Studsade upp ur sängen, och tog på mig promenadkläderna och gick en promenad på 50 minuter. Skönt. De får de bli i mrrn också. Helt underbart att gå innan frukost!

Nu sitter Niklas och lyssnar på kråkljud, jag blir GAAAAALEN!!! Förut trodde jag och Simon att vi skulle skratta ihjäl oss. Niklas brände en skiva med kråk ljud och så satte han skivan i en bärbar CD och ställde ut på balkongen. PÅ HÖGSTA VOLYM. Grannarna trodde väl inte vi var kloka!! Och Niklas bara stod och skrattade och såg kråka efter kråka närma sig! Jägare säger jag bara!!!

Hej så länge...

Kommentarer
♥ Simon

Grr, Grr, Grr! haha

2008-09-28 @ 01:06:20
URL: http://wowbossar.blogg.nu

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback