Myskväll med hemlagad pizza....

Publicerat. 2008-09-05 | 19:55:03
God kväll...

Ja idag blir de myskväll med hemlagad pizza, idag är de Niklas som kockat. Skönt de för jag har gjort matlådor till honom hela veckan, jag har ju fått mat på jobbe:)


Den färdiga pizzabotten som finns att köpa i affären, bara att rulla ut och lägga på tomatsåsen som finns i paketet. Sen lägger man på de man vill ha... Sååå god!

Har precis kommit hem från en sväng på Netonnet. Idag fixade jag och Niklas hemtelefon. Han har ju haft de förut så de var bara arr starta samma nummer igen. Com hem e riktigt bra och billigt, eftersom att vi har bredband och tv via dem redan så betalar vi vara 40:-/ månad + 15:-/månad för nummerupplysning, så alltså 55:- sammanlagt per månad i fast kostnad. Sedan ringer vi FRITT till ALLA fasta nät dygnet runt, de enda vi betalar är uppkopplingsavgifter på 45 öre/samtal. Telia släng er i väggen....
Skulle koppla in telefonen nu men gick inte, man måste ha com hem sladdarna och se slängde vi för ett tag sen så de skulle skicka nya. Vi har kommit överens om att bara använda telefonen till fasta nät så vi har spärrat mobilsamtal, de får vi ringa från våra mobiler.. Skönt att ha hemtelefon så man kan ringa hem och så:)

Idag har de varit jobb från 8-13.30. Vi åt ute och gick en sväng på stan ( helt ok att görapå arbetstid) Sedan åkte jag och Niklas och fixade present till min pappa, ska ju till kvänum i mrrn och fira honom! Ska till Götene också och hämta Niklas gevär plus att de e hemvändardag i Kvänum:) Ska bli kul!

Hej så länge....

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback