Nu eller aldrig..

Publicerat. 2008-09-16 | 09:06:56
God morgon!
Klockan är nio och jag e pigg ocg glad. Min klocka ringde halv 8 då jag skulle upp ur sängen och ut och gå, jag låg en stund och tänkte att nej jag orkar inte men sen tog jag mig i kragen, slängde av min täcket och sa till mig själv att jag MÅSTE, jag har inge val. På med skorna och var ute i 46 minuter och fy va trött och varm jag var när jag kom tillbaka, men gud så skönt. Lyssnade på Rix Fm och de var otroligt friskt o skönt ute... Nu har jag precis ätit frukost, ska plocka undan nu och sedan sticka iväg till ICA en snabbis, måste köpa lite frukt och så.
Börjar ju jobba 12 idag och vi ska åka iväg, inte hemma för än kl 4, fan ska jag ha med mig o äta??? kanske en sallad, sen måste jag ta med mig en påse med havregryn så jag kan äta de på jobbe i kväll.. en paket me mjölk också kanske,,,

Hej så länge...

_______________________________________-

God kväll...
Då var man hemma från dagens arbete, har varit en lugn dag!
Nu sitter jag och väntar på min älskling som e på väg hem, längtar efter honom nu. Ska bli helt underbart att få lägga sig bredvid honom i sängen och mysa:) Älskar när han ligger och håller om mig:) Han e underbar hi hi

Beställt lite träningskläder från HM, fick dem idag så de ska invigas på torsdag, ska träna mellan 12 o 13:) Hoppas de passar bara, ska snart prova dem...

I mrrn ska jag till sjukhuset i röntga mitt knä kl 7.45, Niklas ska åka med. Ska bli kul och se om de ser ngt! Orkar man ta en promenad i mrrn före, hm nja tveksamt. Får nog bli efter:)
Fotbill i mrrn också....

GOD NATT

Kommentarer
♥ helena

hej! jo, ja ska åka den 4 oktober. tack för tipset, det ska ja tänka på..

jo, allt är bra. lunkar på som vanligt på samma gamla swegon, ska ha 5s på freda å ja är lite skeptiskt mot detta men det ska nog bli bra.

grattis till det nya jobbet, verkar som du trivs ganska bra.. =)

Kram

2008-09-16 @ 19:27:10
URL: http://sandoz.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback