Ny arbetsvecka...

Publicerat. 2008-09-08 | 18:12:33
God morgon!
Måndag igen då. Jag har precis ätit frukost, hängt upp tvätt, satt igång en ny maskin och dammsugit lägenheten:) Härligt att ha de klart när man kommer hem från jobbet. Jag börjar kl 11 idag så jag ska snart fixa iordning mig. Jag slutar sex idag, lite special tider eftersom att jag går bredvid fortfarande men i mrrn jobbar jag ensam:) Niklas slutar ett idag...

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, kommer ju hem ganska sent så man kanske inte orkar ngt men jag har ju sagt länge nu att jag ska baka bullar, även bröd men vi köpte faktiskt de i går så jag får nog vänta eftersom att vi inte har ngn plats i frysen:(

Ska försöka lägga in bilderna nu som inte gick i går...

Hemma efter dages arbete, har varit en mycket lugn dag. Fick sluta halv 5 idag istället för sex, de skulle bort men får betalt till sex i alla fall... fick reda på idag också att jag får 850:-/år i friskvårdpengar, så jag ska köpa mig ett friskiskort, men de kan jag inte göra för än om en månad när min provanställning e slut... fick också reda på att min tjänst e på 86% alltså inte heltid men tycker jag e skönt.... :)
Himlen har fullkommligt öppnat sig nu, regnet bara öser ner.. har tänt massa ljus nu:) I mrrn e de jobb 8-15, då ska vi vara här tänkte jag och titta på film och baka muffins, Niklas laddar hem Alvin och gänget till oss nu:) Alvin tycker jag e sååå fint, de namnet ska jag memorera om man får en son ngn gång:)
Ikväll ska jag kika på tv, halv 8 e de sjukhuset och kl 8 e de tv kristallen. Kl halv tio e de en dokumentärserie på ettan, singelmammor:) jätte bra!

Var inne en sväng på Gina Tricot idag också, Niklas köpte dyra skott till geväret så då köpte jag två toppar:)

Hej så länge...


Såhär kul var de hemma hos mina föräldrar, Niklas somnar:)


Niklas kikar efter ludde...


Niklas o Ludde


Trattkantarellerna vi plockade...


Förvällda o stekta...  (goda)


Niklas sitter och avnjuter en DYR Wiskey


Mästerfotografen Niklas ska ta kort på oss men håller för blixten...




Osminkad o fin... och riktigt trötta efter en dag i skogen...


puss:) hi hi

Sååå söt när han sover...


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback