Regn idag...

Publicerat. 2008-09-30 | 09:36:57
God morgon!
Klockan e halv tio och frukosten har precis tagit slut. Idag blev de ingen promenad:( de spö regnade när min klocka ringde 7.45 så jag ställde om klockan och sov en stund till. Känns inte bra att de inte blev ngn morgonpromenad men jag hoppas att de blir bättre framåt eftermiddagen så jag kan ta en peomenad innan jag börjar jobbet, för de gör jag kl 3.
Klockan 11 ska jag vara på Body Shop och plocka mina ögonbryn, såg att mina inte var så snygga. Kan inte göra de själv så jag överlåter de till ngn annan, de tar 85 kr så de e helt okej.

I går var de ju vägningsdag, men nja jag e inte så nöjd. Blev -0.3 . Men jag fuskade faktiskt i helgen så ja de får väl funka, men hade hoppats på mer, bätte lycka nästa vecka förhoppningsvis. Ska ev festa på lördag och de e jag sådär sugen på nu men jag får väl vara nykter.,,,

Hej så länge

Nu har jag varit och plockat mina ögonbryn, uch jag tycker de gör så himla ont. Ögonen bara rinner. Men nu e de gjort och jag slipper göra de på ett tag:) Nu sitter jag i soffan under en filt med tända ljus och kikar lite på tv. Om en stund ska jag fixa mat, blir nog makaroner och korv, sen måste jag ha med mig kvällsmat till jobbe med.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback