Tisdag...

Publicerat. 2008-09-09 | 16:52:27
Hej hej!!

Jaha här får man sitta på en stol i tv rummet medan Niklas ligger i soffan och sover. Han e så rolig för om han sover efter jobbe kan han inte somna i kväll sen utan e uppe länge, så jag sa till han de att du ska ju inte sova, och han har bett mig säga ifrån men idag fick jag bara svaret att han ville VILA i 30 min, nu sover hans om en gris i soffan men ska väcka han snart...
Han har försovit sig också, både i går o idag. När hans mobil ringer 3.50 rusar han upp och stänger av den, Och jag har vaknat senare precis som om jag känner på mig att han fortfarande ligger bredvid, som tur är har de varit precis så han hunnit till samåkningen. I morse fick jag ett sms där han skrev: Tur att jag har dig min älskling som väcker mig, följt av en STOR smile gubbe...

Idag har jag jobbat 8-15, eller jag jobbat o jobbat, åkte dit och väckte henne sedan åkte vi hit hem till mig och kikade på Alvin & gänget, lagade mat och bakade chokladbollar:) Soft jobb man har!! :)

Snart ska vi åka till Niklas bror och hämta ngt va de nu var.
När vi kommer tillbaka är de min tur att laga mat, Niklas gjorde köttfärssås i går med trattkantareller i, och idag blir de harriets curry kyckling med hasselbackspotatis:) Potatisen e skalad och "skivad" ligger i vatten nu och väntar på att få komma in i ugnen. Måste förbi ICA och köpa ngn mer kycklingfilé, hade bara 1,5 i frysen...

Hej hej

Kommentarer
♥ Simon

NIklas din slöe fan, kommigen nu :) ligg inte bara där o slappa

2008-09-09 @ 17:04:49

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback