I mrrn e de dags för frisören:)

Publicerat. 2009-04-26 | 18:57:22
Hejsan!
Då har man kommit till veckans tristaste dag! Söndag! Men idag känns de faktiskt okej, kanske beror på att jag tagit semester måndag, tisdag och onsdag nästa vecka plus att man e ledig på fredag för att de e första maj så 1 dags arbete nästa vecka känns heeelt OK:)

Idag tog vi sovmorgon och sen har vi diskat upp all disk vi hade, uch! Man e lat när inte disk maskinen e ingång!! Hoppas svärfar har tid ngn dag nu att komma och hjälpa oss!!
Tänkte strax åka iväg till Coop en sväng, vi måste införskaffa oss en ny dusch, ja vad heter det nu! Jag tappade ordet! Dusch munstycke?? Den vi har i duschen nu e inget vidare!!

I mrrn kl 11.00 ska jag iväg till frisören, ska klippa mig och göra ljusa slingor:) De e ju vår!! Brukar färga dey lite ljusare på våren och sen går jag tillbaka till de mörka på hösten! Svärfar kommer nog bli glad för han har sagt att jag e sötare i ljust hår:) hi hi På kvällen sen ska jag på jägar examen. Lite därför jag tog semester för att jag ska på de både måndag och onsdag kväll och jag har kvälls schemat nästa vecka!

På tisdag ska jag åka mot Lidköping tidigt! Tänkte vara vid min lägenhet vid 9 och skruva ner lampor och så, kl 10 ska jag träffa tjejen som ska köpa lägenheten! Ska skriva papper och fixa med betalning och överlämning av nycklar! Efter de ska jag och mamma åka och hälsa på moster som fortfarande ligger på sjukhuset men som faktikst hade vaknat nu så hon e på bättringsvägen! Skönt!!

Tänk, på fredag är det den 1 maj!!! Det innebär att det är 1 år sedan jag pratade med Niklas på telefon för fösta gången!! Det var en torsdag kväll och vi pratade läääänge!!! Den 2:a maj sen kom han till mig för första gången, det var en fredag och han stannade hela helgen! Den helgen kommer jag aldrig glömma!! :) 
Man kan lungt säga att jag föll pladaska för honom! När han klev ut bilen och jag såg honom pirrade de i hela kroppen och jag minns att jag tyckte att han såg så bra ut och att jag fastnade för hans kläder (jeans, röd t-shirt och vita lacoste skor), jag kommer också ihåg att jag tänkte att han va kort och hade håriga armar, ha ha ha!!
Sen den dagen har vi hållt ihop! Men vi räknar inte den dagen som "vår" Där har vi ett annat datum:)

Nej nu ska vi dra! Hej hej!!




Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback