Köket snart klart:)

Publicerat. 2009-04-10 | 14:31:17
Hejsan!
Långfredag idag! Känns underbart att de bara e fredag:) Jippie!

Idag gick vi upp 10.30, sov tills vi vaknade, skönt! Men vi vaknade båda två vid 8 och hade kämpigt med att somna om! Men vi lyckades till slut...
Vi började greja i köket direkt, och nu e de snart klart:) Vi invigde nya bordet med att äta lite också, mys!
Ska ta kort sen och lägga ut här...

Niklas åkte iväg en sväng till Gingri nu, han ville klippa sig och hans pappa har en sån hår trimmer...

Jag ska nog strax åka ner till Knalleland, vi behöver ha ngt på bordet som skyddar lite, blir nog 2 långa svarta löpare som jag lägger rakt över bordet, sen hittade jag två super snygga ljusstakar på EKO hallen i går som skulle passa perfekt på bordet i köket:) Har mängder med ljuslyktor men jag kan nog inte motstå:)

Måste slå in paketen till mina bröder också:) Åker ju till Kvänum i mrrn!!

I kväll ska jag i alla fall se Singing Bee på tv3, idag e de ju bara kändisar med...

Hoppas ni får en bra långfredag!

Kram Emelie

______________________________________________________

Då var man hemma igen då efter en snabbis på stan! Blev bara 4 tabletter till bordet och två toppar från Gina.
Ska springa ner till tvätt stugan med våra säng kläder nu, bad Niklas göra det men han skyller på att han inte kan tvätt maskinen, de "kunde" inte jag heller när vi flyttade hit men man e väl inte dum! Såå avanserade e inte tvätt maskiner, ibland undrar man alltså.... hm Killar!!! :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback