PEAK

Publicerat. 2009-04-21 | 16:08:28
Hejsan!
Då var tisdagens arbete avslutat och jag kom hem för bara en liten stund sedan!
Sitter och väntar på att min älskling ska komma hem men lika fort åka till skogen igen, men en puss ska jag nog allt hinna att få:)
Sen ska jag läsa på examen lite, laga mat och tvätta säng kläder!! I kväll blir det till att mysa ner sig i soffan och kolla tv. Unga mödrar, sjukhuset och sen äntligen hemma!!

Beställde ju en PEAK tröja från Grästorp som de så snällt skickade till mig! Men så har man ju otur och får fel tröja!! Så typiskt! Fick en tunn hood tröja och de skulle jag ju inte ha!!
Tog med mig min brukare in på Stadium idag och kikade på peak avdelningen!
Hittade zip tröjor men så klart bara i rosa och blått och jag vill ju ha grå!! Frågade om den fanns i grått men hon sa nej! Prövade då en hood i grått och den var super fin, dock ingen dragkedja på den som jag tror att jag vill ha!
Men var inne och kikade på peaks hemsida nu och då fanns zip tröjan i grått!! Ringde och bad om art. numret så nu ska Smått & Gott i Grästorp hjälpa mig att beställa den:) Måste bara åka ner till Stadium och pröva storlek så de blir rätt:)

Men jag är i valet och kvalet om VILKEN modell jag ska köpa!!! Zip eller Hood???
Förslag ngn??

Fick ett inte så roligt samtal i helgen av min mamma!
Min moster ligger på IVA och är dålig! Så just nu är de lite kämpigt! Gråten kommer och går och vi hoppas innerligt att hon snart blir bättre!! Har kontakt med mamma hela tiden ifall ngt nytt dyker upp!!
Är hon kvar på sjukhuset på tisdag nästa vecka ska jag åka och hälsa på när jag ska till Lidköping!!

Nej man kanske ska göra ngt nyttigt nu!!
Snart kommer min prins hem!!!!!!! :)

Kram på er

Kommentarer
♥ Sanna

Hej! =)

Ja, han kör också GI och han har gått ner 17 kilo. =D

Självklart så kan man steka i smör, det gör vi oftast.



Vi gjorde egen skagenröra, och det blev supergott! Finns recept på bloggen om du söker. =)

Men den du köpte verkar ju inte vara så farlig. Så den funkar också.



Kram och lycka till!

2009-04-21 @ 19:35:56
URL: http://giblogg.se
♥ Linda

Hej!

Men vad är det som har hänt med din moster? Vem är det nu igen? Ulrika?

Kram

2009-04-21 @ 21:38:09
URL: http://lindaekden.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback