26:e december 2009

Publicerat. 2009-12-26 | 16:34:20

Hejsan!!
Då var julen i stort sett över..
Det man sett fram emot gick över ganska snabbt!
I Onsdags kväll var vi hos Niklas kusin och hans tjej och åt julbord samt spelade bingolotto, jätte trevligt med roligt sällskap, god mat men bongolotto gick inget vidare, eller jo vi hade ett nummer kvar flera gången jag och Niklas men klart man inte får in de sista numret. Jag var ett nummer ifrån digitalkamera och resa till Azorerna och Niklas ett nummer ifrån en V70! Men men....
I torsdags morse åkte jag iväg till jobbet, jobbade mellan 8.30-13 och sedan åkte jag hemåt för att hoppa in i andra bilen och åka iväg till Niklas föräldrar. Han ville vänta med att åka dit tills jag kom hem:)
Blev julbord direkt när vi kom dit, mums. Jag var så hungrig, busade med Felicia som snart är 7 år och så klart höll vi lilla Saga som är 3 månader.
Vi bytte lite julklappar, jag och Niklas fick en matkorg av hans föräldrar samt 500:- i kontanter som ska användas till flytten:) Alltid behöver man ngn nytt!
När klockan blev 4 packade jag och Niklas ihop våra saker och åkte emot Kvänum!
Vi var framme ungefär vid halv sex, klockan sex blev det också där julbord, ris alá malta och massa annat gott. Efter en stund blev det julklappsutdelning...
Jag och Niklas fick massa fina julklappar, bla en ny dammsugare & sängkläder samt en super söt snuttefilt till bebisen som min lillebror köpt till oss. Tack! Niklas fick ett underställ av mina föräldrar samt lite jakt grejer och björn Borg parfym av mig! Jag fick en morgonrock, schampo & Balsam, en rolf berg stjärngosse, kökshanddukar, sockerkaksform, presentkort på Gina. Av Niklas fick jag 2 linnen och 2 tunikor från Gina samt 4 kökshanddukar:)
Jag är super nöjd, tack så jätte mycket för allt! I morse invigde jag min morgonrock, super mysigt:)

I går var vi ju hemma hos mamma och pappa, vi sov en bra stund och sedan gick jag med mamma och pappa till affären. Hann med att sova en stund på dagen också;) Jag var sååå trött.
Kl 17 kom min mormor och morfar, moster samt morfars bror på middag:)
Vi åt lite mat och jag avslutade med en tallrik ris ala malta innan jag och Niklas styrde bilen hemåt.
Hämtade upp Ludde på vägen.
När vi kom hem packade vi upp dammsugaren och tittade igenom alla våra presenter. Även dammsugaren är invigd idag! Vår andra är precis kass och den nya är super!! Dammsög mattan förut och det gick på ett litet kick, perfekt:)

Idag tog jag lite sovmorgon, åkte ner till Knalleland en sväng också för att kika på Gina men fy fan va folk de va där, uch. Gick in i lite andra butiker också, blev två nta tshirts till Niklas vilket han behöver:)

Nu ska jag försöka få liv i Niklas som ligger och sover!!!! Vi måste åka och handla lite men som jag säkert skrivit innan så e han precis omöjlig att väcka!!! Några tips på hur man får ngn att vakna?? :)

Hoppas ni får en bra dag!!
Hade förresten med mig kameran under jul men blev inte många kort tyvärr. Skulle bett ngn ta kort på mig och Niklas men glömde helt bort det, tyvärr:(
Kram!


Niklas med sina två brorsbarn Felicia och Saga.
Niklas är också fadder till Felicia (t.v)


Niklas och Saga.


Saga har blivit en stor tjej:)


Jag, Niklas och Saga.


Felicia öppnar julklapparna från oss...
Pet Shop leksaken var bäst:)


Saga bytte kläder, sååå söt e hon:)
Här sitter hon hos farfar Jerry.


Luddis...


Min bror Tobias..


Min prins:)


Luddis i sin söta tomte dräkt:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback