Äntligen kom samtalet vi väntat på! :)

Publicerat. 2009-12-18 | 13:49:23
I morse när jag satt och åt frukost ringde Niklas telefon och jag sparng och kollade vem det var eftersom att han fotfarande låg och sov, ett borås nummer.. så jag sprang in till Niklas och han svarade...
Det var från ENS som han var på arbetsintervju hos i går! De hade ju sagt att tjänsterna inte startade för än 1 mars men de hade diskuterat och tyckte mycket bra om Niklas så de ville gärna att han började arbeta där och då skulle det vara i början eller i mitten på februari istället!!
De skulle hör av sig i Januari igen och lämna närmare besked om start dag!
Så underbart, kanske känns som en evighet tills han ska börja men detta är äntligen ett jobb som inte är via bemanning så det är värt att vänta. De ska tydligen fastanställa så det är ju toppen!! Snart är december slut och januari tar sin början så februari är snart här:)
Nu slipper man gå och grubbla på det, nu vet vi att han har ett jobb vilket känns väldigt tryggt med tanke på att bebisen snart är här då:)
Han kommer arbeta i Viared som legerarbetare, bla på CDON:)

Idag ska min arbetskamrat Sandra komma hit, hon ska låna vår gulgransfot och så ska vi fika lite, jag slängde ihop lite chokladmuffins som vi ska bjuda på samt pepparkakor:)
När hon varit här ska jag och Niklas gå upp på vinden och plocka iordning lite och förbereda lite inför flytten!!

Första julkortet kom i går förresten, från Niklas mormor och morfar:)

Hoppas Ni får en bra dag!
Kram


Kommentarer
♥ Pappa Christer

Först ett jättegrattis till granskytten att du fått jobb, sen kan man väl diskutera om det måste till 2 skott på det hållet. Ang flytthjälp är det bara att säga till, det räcker med smörgåstårta som "muta".



Ha det och var snälla, annars kanske inte tomten kommer.

2009-12-18 @ 19:55:39

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback