En ledig tisdag...

Publicerat. 2009-12-08 | 11:05:11
God förmiddag får man väl säga nu när klockan nästan är elva...
Jag har kommit upp och ätit frukost och myst lite med Ludde, min kära sambo ligger fortfarande och sover, blir väl så när man ligger uppe till 2 på nätterna och kollar tv!! Men jag och Ludde ska allt se till att väcka han snart!

Idag är jag ledig och jag har bestämt att vi ska gå på bio idag, Niklas tycker väl inte att de e så kul att gå på bio men idag måste han. I Söndags tittade vi ju på "Flickan som lekte med elden" så idag ska vi se "Luftslottet" Jag är såå nyfiken på hur tredje och sista delen slutar:) Så klockan halv 6 blir det bio, innan de ska jag passa på att springa in på H&M som ligger precis bredvid och se om de har mamma byxorna jag vill ha!
Det finns ju 2 H&M i borås men den som ligger i stan är man inte så ofta på då det är svårt med parkering jämt...


Nu på morgonen har jag också fixat en av de sista julklapparna, till mina föräldrar faktiskt. Har inte varit helt hundra om det gått att fixa men nu ringde jag och fick ett Ok till nästa vecka, tur!! Jag som hade kommit på en så bra julklapp till dom:) Mer än så kan jag inte skriva då jag vet att de är trogna läsare här:)
I går innan jobbet satt jag här i soffan och slog in de julklappar vi köpt hitills, samtidigt som jag lyssnade på julmusik:) Nej förresten, har 2 til i sovrummet som ska ha papper runt sig:) Blr kanske till att fixa det idag:)
Nu har vår fina hyacint på tv-rums bordet börjat slå ut och det luktar så underbart gott!! Det luktar jul:)




Kommentarer
♥ Pappa Christer

Hej Emelie "Bettan"

Jag önskar mig snälla barn.



Kram

2009-12-09 @ 18:14:15

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback