GLAD!!

Publicerat. 2009-12-29 | 15:03:11

Jag skrev ju för ett tag sedan att mina svarta mamma byxor som jag bara älskade sprack i skrevet. Har ju kikat runt på H&M butikerna men de har inte funnits, i går fick jag H&M katalogen med alla fina vår kläder i, idag gick jag in på hm.se och kikade på mer kläder och tro det eller ej, de hade fått in byxorna på nytt så jag skyndade mig att beställa ett par såna:) Jag är verkligen i behov av byxor!!! Är ju inte så lätt att få tag på mamma kläder heller, typ bara H&M som säljer...
Blev lite annat också, bilder kommer här:)


Mina älskade byxor:)


En mysig topp:)
Blir nog att ha denna på Sagas dop:)

Leggins, använder mina från Gina nu men inte så bekvämt när de sitter under magen...


Jeans leggins:)


Nu ska jag i alla fall klara mig tills bebisen kommer...
Slipper man gå i mjukisar bara:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback