Lördag.. 5 dagar kvar till julafton:)

Publicerat. 2009-12-19 | 15:32:43
Hejsan!!
Lördag idag.
I morse väckte Niklas mig som verkligen hör till ovanligheten! Idag skulle han iväg med grabb gängen till Åby för att kolla hästar och käka julbord så de var ju bara därför:) Och jag skulle köra ner han till bussen för det skulle visst bjudas på öl, så jag passade på att "dra" mig lite extra i sängen, sova räv och sådär för att ge igen lite:) ha ha han brukar vara sååå seg när jag ska iväg på ngt och han tex ska köra mig! Jag tyckte de var super roligt men inte han, hi hi nu vet han hur jag har det!
När jag släppt av honom så åkte jag bort till tippen för att slänga lite saker, i går packade vi in hela bilden med saker som skulle slängas. Vi gjorde iordning på vinden i går, kan säga att de blev mycket bättre! Gick igenom alla lådor, rensade och plockade ihop så vi fick väl typ 5-6 lådor över att packa annat i. Toppen! Nu blir det enklare för dom som ska bära ner sakerna när vi ska flytta. Dock ska jag gå upp ngn dag och sätta lappar på allt och skriva vart de ska, förråd eller lägenhet:) Eftersom att jag vid flytten ska unvika att bära och lyfta så är det bäst så allt kommer på rätt plats från början:)

När vi ska flytta är ju fortfarande int estämt men ngn gång i mitten på januari:)

Idag har jag tagit det lugnt, njutit av att vara ensam, kan vara skönt ibland. Jag la mig och vilade en stund, låg på sidan och efter en stund började bebisen härja rejält! Den sparkade på riktigt ordentligt och jag bara låg och tittade och njöt, det e såå underbart när den sparkar. En helt obeskrivlig känsla:) Jag tog fram min mobil och fick faktiskt med det på film, roligt! Ska be Niklas "klippa" filmen lite för de e ganska mycke dötid, bebisen spakrade ju inte hela tiden:) Kanske lägger ut de här sen...  sedan gick jag till Netto för att inhandla lite ingridienser, jag har nämligen bakat strykande åtgång och ska slänga ihop en ny sats med knäck då mina förra blev helt kass, de lossnar inte från formarna, gissar på att jag kokade de för hårt:(
Sen kanske jag ska baka lite bröd också eller så gör jag det i mrrn, är ju ledig!

Nej nu måste jag bege mig ut i köket och se hur det går, ska få i mig lite lunch också. Tänk va bra det hade varit om Niklas kunde tagit med sig en "doggybag" hem:)

Hoppas ni får en bra dag! Kram

Ja du pappa, man kan ju undra!! Jag frågade också om han missade första skottet men han skyllde på att han inte såg ordentligt men det e nog bara en bortförklaring;) Snällt att ni vill hjälpa till:) Dag och tid kommer:) Jag och mamma kan ju vara i lägenheten och fixa:) Ses på julafton, saknar er! Kram


Mamma & Pappa julen 2008
Ni är de bästa som finns & kommer att bli världens bästa Mormor & Morfar!!
Utan tvekan!!


Vår julgran!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback