Uppsagd lägenhet och babyboxen...

Publicerat. 2009-12-15 | 13:23:57
God Eftermiddag!!
Nu har jag och Niklas precis tittat på gårdagens avsnitt av Ullared:) Var ju det sista för denna gången, och vad ska man säga, ha ha man får sig några härliga skratt i alla fall:)
Ska strax fixa lite lunch innan jag ska dra iväg till jobbet... I mrrn e jag ledig så det känns helt Ok att jobba idag, man får liksom lite mer energi;) I mrrn ska jag gå upp på vinden för att rensa och packa samman lite lådor inför flytten!! :) Skönt att kunna börja i tid:)
Idag var vi på Akelius och skrev på papper att vi ville säga upp lägenheten! De e ju som jag skrivit innan sura och vresiga på det där stället men vi båda åkte dit och pratade med dom! I veckan ska de lägga ut lägenheten på nätet så folk kan anmäla intresse och vi hoppas ju så klart att ngn vill flytta in 1 feb, vi har redan några som kan så det löser sig nog:)

I går när vi varit ute med Ludde sista svängen så hämtade vi upp babyboxen som vi var och hämtade på babyproffsen i går, var spännande att öppna. Den innehöll lite blandade saker, en soptunna, blöjor, napp, våtservetter, amningsskydd, tidning, reklam, rabattcheck och lite annat:)

Ska anmäla flytt också på adressändring.... :)

Nej nu måste jag fixa lunch.. ha en bra tisdag!!
Kram!


Den fina soptunnan och lådan vi fick alla saker i...


Lite av det som fanns i:)


Kommentarer
♥ Pappa Christer

Hej

Hinner ni koppla in frysen i Borås innan ni flyttar? Lycka till i Fristad.

2009-12-16 @ 16:16:37

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback