ALLERGI NEJ TACK!!

Publicerat. 2009-02-08 | 13:53:51
Hejsan!
Har ju nämt förut att jag har sån fruktansvärd klåda på hela kroppen och jag var ju och gjorde allergitest men de saker jag e allergisk mot finns ju inte i närheten av mig just ju! Men Linda sa att hon trodde de kunde vara tvättmedel jag inte tål, har inte kommit mig för att åka och köpa speciellt tvättmedel för allergi men idag var jag bara tvungen, har varit vaken flera gånger i natt och haft sån fruktansvärd klåda på lår och mage!
Läste lite om de på internet i går och där föreslog de att man skulle köpa flytande tvättmedel!
Så sängkläderna jag tvättade i fredags är i maskinen igen med de nya tvättmedlet, och jag hoppas de blir bättre nu! Så denna söndagen kommer att ängnas åt att tvätta alla kläder jag använder för att se om jag märker ngn skillnad! Vilket jag verkligen hoppas!
När jag åkte från Ica tänkte jag på att man använder så starka tvättmedel när man tvättar kläder till små bebisar, de e ju inget vidare!!

Niklas står i köket och lagar mat, han måste ju ha med sig lunch låda i mrrn:) Han ska ju börja jobba i mrrn bitti!!!!
Idag ska vi äta pasta med skinksås gjord på creme fraiche, vitlök, purjolök och svamp. De e sååå gott...
Men för mig blir de sallad till istället för pasta!

Här kommer blite bilder...


Såå inne i datorn!!


Måste lukta lite på kameran....


Kocken Nikals lagar mat, glömmer som vanligt sätta på pastan först!!


De nya tvättmedlet som förhoppningsvis ska göra susen för min klåda!!


Kommentarer
♥ Helena

hej!

du kan pröva Skona parfymfritt oxå. har oxå haft problem med att det kliar på kroppen och det är väl tack vare den jävla allergin.

ett tips bara.

hoppas det nya tvättmedlet funkar. kram

2009-02-08 @ 16:41:24
URL: http://poomien.blogspot.com
♥ Moster Inger

Jag tycker du är jättttte duktig med vikten.

Det syntes på kortet.

Ha Det

2009-02-08 @ 20:39:42

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback