Besök av pappa o lillebror!

Publicerat. 2009-02-01 | 15:58:52
Idag har min pappa och lillebror Simon varit här.
De kom med mitt pass och lite andra grejer, va snällt av dem. Jag behöver ju ha mitt pass nu när jag ska åka utomlands:) När pappa hade kommit in sa han direkt att jag var smal:) Att de syntes att jag gått ner!! Jag blev super glad!!
Lättare för han att se sånt än Nikals tex som ser mig varje dag!
Vi fikade lite här sedan åkte vi vidare mot stan och åt lunch på Eat, gott. Blev en liten sväng inne på EKO hallen också, var tvungen att köpa tandkräm för den var verkligen slut här:)
När vi var klara åkte vi hem till oss igen, gick en promenad med hundarna, kikade lite på tv och nu bara för en liten stund sedan åkte pappa och Simon hem!
Tycker de e kul när de kommer hit och hälsar på eftersom att man inte ser dem så ofta!
Tack pappa för maten och för grejerna på EKO hallen! Du är snäll du :)

Nu ska vi bara ta det lugnt! Ska klippa Niklas om en stund. Han e både långhårig och skäggig:) ha ha

Hoppas ni får en fortsatt bra söndag!
Kram

Pappsen & Simon.
Bilden e från Turkiet i somras!


Niklas bakade sockerkaka i går kväll när vi skulle få besök av svärfar, ha ha :)

Kommentarer
♥ Sanna

Hej! =)

Matlagningsgrädde går också bra. Men helst så ska det vara den fetaste grädden. =)



Visst är det kul när andra ser att man har gått ner? Man bli så glad! =)

Men du vet, bara för att det inte syns på vågen, så kan det ju hända annat. Måtten kring midjan, låren, armarna.. =)



Kram!

2009-02-01 @ 19:10:19
URL: http://onlyme.se
♥ Sanna

Vi åker till Grand Canaria. Och det känns kanon! Så då kommer det var en veckas uppehåll i bloggen.

Men jag kommer kanske gå in och kolla lite då och då om nån har skrivit nåt och kanske uppdatera lite. =)



Kram!

2009-02-01 @ 20:43:17
URL: http://onlyme.se
♥ Sanna

Vart ska ni åka? =)

2009-02-01 @ 20:44:22
URL: http://onlyme.se
♥ Jessica

Nu har jag hållt på en vecka. -1,3 ungefär har det blivit. Känns bra! Hur mkt gick du ner första veckan?

2009-02-02 @ 13:42:36
♥ Lina

Heeey! Åh va bra att du skrev! "tappade bort" dig o din blogg när vår dator crashade för ett tag sen.



Jo, nu blir det en rivstart på 30 dagar. Äta minimalt med kolhydrater. Har aldrig kört rivstarten innan, eftersom jag ammade Neo. Men nu ska jag vara stentuff! :)





Hur går det för dig nu då?



kram

2009-02-02 @ 17:59:57
URL: http://ninninusens.blogg.se/
♥ Sanna

Hej! =)

Jag vet inte än hur jag ska göra. Men jag ska försöka undvika potatis och allt sånt. Men godis kan jag inte lova att jag undviker.. hehe... Hur ofta åker man till Spanien liksom? =)

Nä, man jag ska föröka, men det lär ju bli en massa drinkar iaf. Vilket inte är det bästa, men men.. =)



Kram!

2009-02-02 @ 20:48:30
URL: http://onlyme.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback