Första födelsedagskorten...

Publicerat. 2009-02-20 | 20:32:21
God Kväll!
Let´s Dance har precis börjat och första paret dansar.
Niklas ska lägga sig strax för han ska upp 03.30 eftersom att han ska iväg och jobba i mrrn, så de blir mys kväll framför tv:n ensam, men jag ska snart ta fram cola och nötter så jag klarar mig nog, hi hi
I kväll åt vi god mat, vi köpte en grillad kyckling som vi rensade, till de hade jag sallad och persilade sås och Niklas fick ris till:) Så mumsigt var de!!

Idag fick jag mina första födelsedags kort, de var från min mormor och morfar, moster Inger och moster Yvonne:) Tack så mycket!! I mormors kuvert låg de 200:- och för de ska jag åka och köpa mig en ny maskara i mrrn för min e slut!!

Dagen har varit bra annars idag! Jobbade ju 13.30-18 och fredagarna brukar gå ganska snabbt vilket e skönt!
I mrrn ska jag sova tills jag vaknar sen funderar jag på att se om friskis och svettis har ngt pass i mrrn, känner att jag behöver träna min mage lite så de händer ngt med den:) ha ha

Nej nu ska jag mysa med nötter och cola light...

Ha en bra kväll!!

Till dig som klagade på min stavning: Om du nu tycker de e sååå jobbigt så behöver du inte läsa min blogg!! En sån skit sak att kommentera!!

Lite bilder:


Korten från mormor, Inger och Yvonne...


Jag vid datorn, på detta kortet kan man dock inte tro att jag gått ner 10 kg. Ser hel rund ut i ansiktet ju!!


Niklas har redan gått och lagt sig...


Ludde fick också fredags godis idag, märgben. Mums tycker han om de!!


Mitt fredags mys:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback