Full fart mot helgen!

Publicerat. 2009-02-20 | 10:52:01


Hejsan!
Äntligen fredag! Älskar denna dag:)
Idag vaknade jag och Ludde vid 9, gick upp och åt lite frukost. Sen har vi suttit här i soffan och myst framför tv morgon! Och så klart varit ute på en promenad i snön!
Idag börjar jag klockan 13.30 och slutar 18.00
I kväll tittar vi väl på Let´s Dance och äter ngt gott som hör fredagar till, och colan och pistagenötterna är inköpta:)

Fick sms av Niklas för en stund sedan och i mrrn ska han jobba extra, pefekt eftersom att han började den 9:e. Blir lite extra pengar på mars lönen:) Men han börjar 05.00 och de kanske e mindre kul och skulle sluta 12.00 men de ska han klara:)

I mrrn skväll skulle jag vilja gå på bio och äta ngt gott ute! Hade tänkt att göra det på min födelsedag på måndag men då har jag jägarexamen!
På söndag kommer Niklas föräldrar hit och fikar och ska grattulera mig och Niklas:) Så jag måste nog bara lite i mrrn också, förslag ngn? I år blir det i alla fall INGEN födelsedags tårta för mig:)
Min familj träffar jag inte denna helgen för min mamma jobbar hela helgen så nästa helg ska vi till Jönköping på lördagen och hjälpa lillebror att byta lägenhet och sen åker vi med hem till Kvänum och sover där och på söndagen ska vi fira mig:)

Tänkte kika på reprisen av sveriges värsta bilförare nu, missade de i går..
Kanske hörs senare
Kramar Emelie

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback